Fizetési és szállítási módok

Áruházunkban az alábbi szálltási módok közül választhatsz:

Házhoz szálltás futárszolgálattal

Amennyiben házhoz szálltást választasz, rendelésedet a GLS futárszolgálat szálltja ki. A szállításáról e-mailt, és nyomkövetési számot küldünk, és a GLS futárszolgálattal telefonon is egyeztethetsz a szállítás napjáról. Fontos, hogy tudd, a kézbesítés munkanapokon 8-17 óra között történik.
Futárral történő szálltás esetén a szállítási díj meghatározása súly alapján történik.

Csomag súlya Szállítási költség (bruttó)
0-5kg 1800Ft
5-15kg 2600Ft
15-30kg 3400Ft
30-50kg 3900Ft
50+kg 4700Ft

Nagyméretű, különleges kezelést igénylő csomagok szállítása

Nagyméretű, törékeny, vagy különleges kezelést igénylő termékek esetén 4000Ft extra kezelési díjat számolunk fel. Ez az információ minden érintett termék részletes oldalán megtalálható. Nagyméretű terméknek minősül ha a termék súlya meghaladja a 20Kg-ot, vagy a csomagolás bármelyik mérete nagyobb, mint 160cm.

Személyes átvétel Aeco átvételi ponton – INGYENES

A 20Kg alatti, különleges kezelést nem igénylő csomagokat lehetőséged van személyesen is átvenni budaörsi átvételi pontunkon (2040 Budaörs, Stefánia u. 32). A személyes átvétel ebben az esetben INGYENES.

Fizetési módok

Áruházunkban jelenleg az alábbi fizeti módokkal fizethetsz:

Fizetés banki átutalással

Megrendelés leadásakor elektronikus díjbekérő számlát küldünk neked, melyben megtalálod az átutaláshoz szükséges adatokat: bankszámlaszámunkat, valamint a megrendelési számot, amit a közlemény rovatban kell feltüntetned.
A rendelés feldolgozása az összeg megérkezését követően azonnal elindtjuk, amiről e-mailben tájékoztatunk.
Tipp: Ma már az átutalások néhány órán belül teljesülnek. Nyugodtan választhatod ezt a fizetési módot, mert automatizált folyamatainknak köszönhetően ez nem jelent késedelmet a rendelésed feldolgozásában.

Fizetés készpénzzel, vagy bankkártyával a futárnak (utánvét)

Rendelésedet a futártól való átvételkor is rendezheted készpénzzel, vagy bankkártyával.
Tipp: Amennyiben készpénzzel fizetnél, a gördülékenyebb ügyinzétés érdekében javasoljuk, hogy készítsd elő a rendelés értékét, ne fizess nagy címletekkel.

Mikor kapom meg a csomagot?

Minden terméket a lehető leggyorsabban igyekszünk eljuttatni hozzád. Minden termékoldalon megtalálható a szállítás becsült dátuma, az itt megadott dátumra próbáljuk meg kiszállítani neked a terméket. Több termék rendelése esetén a legkésőbbi dátummal rendelkező termék szállítási idejével számolj.
Mivel a szállítást futárcég végzi, a szállítás pontos napja a termékoldalon megadottól esetleg eltérhet. A szállításáról e-mailt, és nyomkövetési számot küldünk, és a GLS futárszolgálattal telefonon is egyeztethetsz a szállítás napjáról.
Fontos, hogy tudd, a kézbesítés munkanapokon 8-17 óra között történik.

A rendelésre kapható termékek esetében hosszabb átfutási idővel kell számolnod. Amennyiben ilyen terméket vásárolsz, a beszállító visszaigazolását követően e-mailben értesítünk a várható szállítási időről.

Csomag átvétele, ellenőrzése

Tipp: Mindig legyen nálad a telefonod, és készíts fotókat a csomagról, ha sérülést látsz rajta.
Átvételt megelőzően a futár nem engedheti meg a csomag kibontását, de a csomagolást még az átvétel előtt átnézheted. Az átvételt követően ne engedd el a futárt, hanem a jelenlétében vizsgáld át a csomagot. Ha a csomagon, vagy a terméken sérülést találsz, készíts fényképeket, és kérd jegyzőkönyv felvételét a futártól.

Visszaküldés, és elállás

Tudjuk, hogy egy építkezés, vagy felújítás mindig rejteget meglepetéseket. Éppen ezért, ha nem vagy elégedett, vagy csak meggondoltad magad, nálunk 60 napig lehetőséged van a termék visszaküldésére.